Wolne stanowiska w KPP

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w KSC.

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KAZIMIERZY WIELKIEJ

Komendant Powiatowy Policji w Kazimierzy Wielkiej

 

poszukuje kandydata na stanowisko

 

inspektora

w Zespole do spraw Łączności i Informatyki

Komendy Powiatowej Policji w Kazimierzy Wielkiej

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy : Aleja Parkowa 1, 28-500 Kazimierza Wielka

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

-    administrowanie systemami SWD, SODN, KCIK i PSI,

-    obsługa systemów KSIP, Systemu Analitycznego, PESEL, KRS, REGON, OSADZONY (wprowadzanie, sprawdzenia, analiza, typowanie),

-    nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem lokalnej sieci komputerowej,

-    konfigurowanie stanowisk komputerowych, instalowanie oprogramowania komputerowego i urządzeń peryferyjnych,

-    udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie posługiwania się sprzętem i oprogramowaniem komputerowym,

-    obsługa poczty elektronicznej i Internetu,

-    nadzór nad funkcjonowaniem mobilnych terminali noszonych oraz terminali przewoźnych,

-    nadzór nad funkcjonowaniem łączności radiotelefonicznej,

-    obsługa centrali telefonicznej Siemens oraz umiejętność usuwania awarii systemu łączności przewodowej,

-    instalacja nowych łącz i aparatów telefonicznych.

 

Warunki pracy

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca biurowa na miejscu, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w systemie jednozmianowym.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek  nie jest wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych oraz nie posiada odpowiednio dostosowanych toalet. Praca na drugim piętrze, brak windy.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • 1 rok doświadczenia w pracy biurowej,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie sprzętu i oprogramowania,
  • znajomość systemów operacyjnych Windows,
  • dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office,
  • znajomość urządzeń telekomunikacyjnych i teletransmisyjnych (centrali telefonicznej, siłowni elektromagnetycznej, urządzeń pośredniczących i urządzeń końcowych),
  • umiejętność wykorzystania okablowania strukturalnego,
  • umiejętność obsługi urządzeń łączności radiotelefonicznej VHF, programowanie, instalacja oraz naprawa radiotelefonów samochodowych i stacjonarnych,
  • skuteczna komunikacja,
  • umiejętność organizacji pracy zespołowej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • szybkie działanie w sytuacji problemowej,
  • umiejętność podejmowania decyzji.

 

  Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe informatyczne,
  • staż pracy na podobnym stanowisku,
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w  przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 – ze zmianami).

Termin składania dokumentów:

23.06.2017r.

 

 Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej

Aleja Parkowa 1

28 – 500 Kazimierza Wielka

(sekretariat Komendanta p. I)

z dopiskiem na kopercie: "Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu ds. Łączności i Informatyki".

 

Inne informacje:

Informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e – mailem o ich terminie.

Zatrudnienie nowego pracownika w KPP może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego
i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. : (41) 350 – 22 – 08.

Metryczka

Data publikacji : 08.06.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Wojtasik
do góry