Do zadań Zespołu do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia należy:
- administrowanie i zarządzanie obiektem Komendy, organizowanie i nadzór nad remontami i konserwacją obiektów służbowych;
- nadzór nad użytkowaniem i eksploatacją pojazdów oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
- organizowanie napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń znajdujących się na wyposażeniu jednostki;
- organizowanie i nadzorowanie prac zleconych pracownikom obsługi;
- magazynowanie i prawidłowe ewidencjonowanie środków i materiałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy w ramach przyznanych środków finansowych;
- prowadzenie oszczędnej gospodarki materiałami i sprzętem;
- zabezpieczenie obiektów Komendy pod względem przeciwpożarowym i BHP, nadzór nad utrzymaniem czystości w tych obiektach;
- prowadzenie gospodarki kwaterunkowej;
- prowadzenie gospodarki mandatami jednostki;
- sporządzanie list i sprawne wypłacanie uposażeń i innych należności dla funkcjonariuszy Policji i pracowników cywilnych;
- koordynowanie działań w zakresie ochrony przeciwpożarowej.